En löprunda och en minifrukost senare

Igårkväll var det hejdåutgång för tjejerna som gällde. Det var lika härligt som vanligt att umgås med dem och så sjukt jävla sorgligt när vi skulle säga hejdå. Jag hade nog inte fattat att de ska flytta ifrån oss på riktigt förns igår. Lexie och jag fick nästan torka varandras tårar när vi drog från sommar. Haha. Usch.
 
Imorse vaknade jag halv 8, pigg. Inte helt friskt efter en utekväll kanske. Drack lite vatten och tänkte börja morgonen med en PW och lite frisk luft. Den PW'n blev tydligen en löprunda som slutade på 1 mil. Haha. Första milen på typ.. 2 år. Bra som fan gick det också, 55 minuter. Duktig tjej! Dock mådde jag så illa efteråt att jag inte fick i mig mer än ett äpple till frukost.
 
Ska snart åka till farsta, min första lediga helg på länge och jag kan inte hålla mig från jobbet. Ska köpa skor och middag till ikväll då världens bästa Markus kommer hit. Tjingeling!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0