Cool kids can't die

Imorse när jag vaknade, efter 10 timmars sömn, trodde jag att det här skulle bli en skitdag. Inte bara en dålig och tråkig dag, utan en skitdag. En sån som inte går att göra bra hur man än gör. Det spöregnade, var grått, jag vaknade med huvudvärk, ont i magen och ont i hjärtat. Men en sak jag har lärt mig om mig själv det senaste året när jag har mått dåligt är att jag faktiskt kan ändra på skiten, jag kan numera göra en dålig dag till en bra.
 
Så jag tog en alvedon, trotsade spöregnet och åkte till gymmet. och efter en timmes stenhård crosstraining med massa intervaller, ett sjöblött svettigt linne och en lång dusch kändes det redan bättre. Blev sen också erbjuden en lunchdate med Felicia, Malin och Bella och där blev den dåliga dagen bra igen. Trots spöregnet och magvärken. Huvudvärken försvann någonstans på gymmet. Så nu är jag hemma igen, på bra humör. Sitter just nu och planerar min födelsedagsfest och kollar på 'Nörd söker kärlek'. Kanal 5 levererar alltid! Haha.
 
Inbäddad bildlänk
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0