Bra dag!

Idag var det meningen att jag skulle jobba hela dagen men blev helt plötsligt ledig en timme innan jag skulle börja. Så istället har jag laddat inför imorgon då jobbhelgen börjar på riktigt. Började morgonen med en tur till gymmet där jag körde rygg och lite kondition, så gott jag kunde med träningsvärken i benen och rumpan från gårdagens pass. Åkte hem, åt frukost och bytte om innan jag åkte till Lexie för ännu mer träning. Vi hade bestämt oss för att ta en liten prommenad som slutade med en timmes powerwalk runt hela solna och sumpan, inkl alla backar som fanns. Det var då mina ben och min lilla rumpa dog för andra gången idag. Avslutade med ica maxi och lunchshopping. Spenderade sen hela dagen hos min bästa och kollade på film, färgade ögonbryn och snackade skit. Kom hem för ett litet tag sen och sitter just nu och kollar på våra pinsamma kroppar. Kanal 5 kan ju ha hittat alla konstiga människor i hela världen. Mer oklart program får man ju leta efter. Tjing!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0