När man borde göra annat

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur gammal är du? 20
Hur lång är du? 1.58
Hur mycket väger du? 55 typ
Har du några piercingar/tatueringar? 3 tatueringar och 1 piercing (som är 5 år, jeesus)
Vilken skola går du på? Stockholms Universitet
Vad vill du bli när du blir äldre? Ska bli förskollärare, och har en dröm om att bli skådis.
Är du singel? I sure am
Har du syskon? Ja, två till och med
Vars bor du? Sköndal
Är du nöjd med dig själv? Dumt vore det annars!
Vad tror du andra får för intryck av dig? Att jag är livlig och ganska högljudd, lite smått galen och rätt söt.. haha!
Din favoritmaträtt? Allt med proteiner
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? Ärtsoppa och inälvor
Din naturliga hårfärg? Svenskblondbrunt


- SENASTE -

Som ringde dig? Mamma
Som smsa dig? Markus
Som du smsa? - Markus
Som du kramade? - Mamma
Som du kysste? - Det är en hemlis
Som du slog? - Det minns jag inte men säkert Camilla haha
Som du bråka med? - Mamma
Som massera dig? - Mamma
Som du dela dricka med? - Lexie
Missade samtalet? - Markus


- KÄRLEK & SEX -

Har du pojkvän? - Nope
Hur många gånger har du varit kär? - 3
Har du blivit dumpad? - Yes
Har du dumpat någon? - Yes
Är du romantisk? - Jag kan om jag vill
Kärlek vs sex? - Det beror på, men kärlek I guess!
Vad faller du för hos killar? - Dem ska vara charmiga och snälla, det slår allt!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Jaa
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Mmm
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Att hon är hela hans värld


- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Haha ja
Parfym? - Ja
Kjolar? - Ytterst sällan
Klänningar? - Älskar klänningar!
Hoodtröjor? - Älskar Hoodtröjor!
Hårmousse? - Ibland
Hårspray? - Alltid
Klackskor? - På krogen
Body spray? - Victoria's secret!
Rouge? - Ja
Foundation? - Ja
Ringar? - Ibland
Mössa? - Nää
Hårband? - Haha nope
Nagellack? - Behöver inte! Akrylnaglar


- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Nope
Har du druckit alkohol? - Haha, ja.
Röker du? - Ibland
Snusar du? - Nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - Men ja 
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nää
Har du tagit droger? - Aldrig
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Har varit i magaluf och på kos, så ja.
Har du strulat med en främling på fyllan? - Ja
Ljuger du ofta för dina vänner? - Men nej
Har du tagit en väns pojkvän? - Verkligen inte
Har du varit otrogen? - Skulle aldrig
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Ne det tror jag inte
Har du hotat någon? - Nej
Har du mobbat någon? - Nej


- VEM/VILKA... -

Är din bästavän? - Lexie och Markus
Saknar du? - Ingen just nu
Vill du träffa just nu? - Många
Umgås du mest med? - Camilla och Lexie
Stör du dig på? - Haha, många.
Ringde du senast? - Mamma
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Kevin
Vem puffade dig senaste på facebook? - Oj, vet inte
Vem skrev du senaste med på msn? - Msn? det var ett tag sen det..
Vem kommer du träffa imorgon? - Mamma, min klass, och resten av hela förskollärarprogrammet
Vem har du inte träffat på längre? - Många
Festar mest av dina vänner? - Mest? Markus kanske..
I din klass umgås du mest med? -  Camilla
Är snyggast i klassen? - Jag, lätt. Det går bara tjejer i min klass.


Kärlek
Postat av: Camilla

<3 <3 - utom att du tydligen slagit mig :D



p.s. jag är snyggast i klassen!!

2012-04-17 @ 11:16:17
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0