Lov

Påsklov = ledigt = rastlös. Även om jag har jobbat och pluggat ihjäl mig den senaste tiden och därför längtat efter det här lovet när vi inte har några lektioner alls, så är det ibland rätt jobbigt att vara ledig. Gick upp 8 imorse och åkte direkt till gymmet, sedan hem och pluggade i 2 timmar innan jag gick (!!) fram och tillbaka till farsta. Kom hem för en halvtimme sen och det kryper redan i mina ben. Blir galen, haha. Jag måste lära mig att ta det lugnt tror jag.

Annars då? Hänt sen sist? Shoppat saker till lexies fest, köpt present till lexies fest, köpt klänning till lexies fest, jobbat, färgat tillbaka håret till brunt, tränat, kollat på alla klipp som finns på BB's hemsida, kollat på mamma mia, kollat på gossip girl, fixat naglarna. Hårt liv det här. Minst sagt.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0