Långfredag

Hallå långfredag! Min mamma berättar varje påsk om hur långfredagen var när hon var liten. Allting var stängt, ingenting på tv och man skulle helst ha tråkigt, typ sitta på en stol och inte göra någonting. Varenda påsk drar hon upp det här och varje påsk skrattar jag bara åt det. Har hur som helst redan varit och tränat. Tänkte ta sovmorgon men vaknade såklart av mig själv kl 7. Det borde finnas sovmorgonspiller.

Sprang på löpbandet i 30 minuter och kom 5,7 km och sedan 10 minuter intervaller, så totalt 7 km på 40 min.Nu har jag precis badat eftersom att jag var en snögubbe när jag kom hem, bajsväder. Ska snart äta lite tidig lunch och sedan plugga resten av förmiddagen. Ikväll kommer camilla hit för middagsmys och SATC-marathon ♥



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0