Get fit or die trying

Jag tror ni vet hur mycket tid och energi jag lägger på gymmet, vid det här laget. Jag köpte mitt första gymkort för snart 5 år sedan och jag har inte haft en enda träningssvacka sedan dess. Jag har (med undantag från semestrar) tränat 4-6 ggr i veckan sedan jag köpte mitt första kort. Det finns en anledning till detta och det är att jag är en människa full av energi, troligtvis den ni känner som har mest spring i benen i hela världen. Jag skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan träning.

Det roliga är att jag fortfarande varje morgon studsar upp och åker till gymmet och tycker att det är lika kul varenda gång. Jag är kär i endorfinerna. Klart att det kan bli lite mycket ibland men så säger min kropp ifrån, inte mitt psyke. Det bästa med det här är att jag har lärt känna min kropp så himla bra och jag vet precis hur den fungerar och kommer att reagera på olika saker, vilket jag aldrig hade vetat om jag inte hade fått den kroppskontrollen som jag har fått av all min träning. Min kropp gör precis allt det jag vill att den ska göra och den orkar hur mycket som helst. Det är en underbar känsla.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0