Doneee

Idag har jag varit sjukt produktiv, på riktigt. Hade världens ångest imorse när vi skulle till skolan eftersom jag visste att det skulle vara en ovärd lektion att gå på. Dock svalde jag min stolthet och åkte ändå. Var som vanligt på dåligt humör när vi gick därifrån eftersom vår lärare bara gör än mer förvirrad inför hemtentan än innan, men åkte och tränade och blev mucho gladare efter det. Kom hem vid 13-tiden och åt lunch innan jag däckade på soffan. Nu har jag skrivit klart allt och ska skicka in tentan (två dagar i förväg) innan jag ska sova jättejättetidigt. Den här antibiotikan tar verkligen kål på mig. Imorgon ska jag träffa cilla och packa, London på freeedag!!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0