Why walk when you can dance?

Godmorgon! Det känns som att jag är den enda som är vaken i hela världen just nu och så är det nog också, haha. Känner mig helt bombad efter världens sämsta natt. Dagen och kvällen igår var hur bra som helst. Åkte först till Mickan i täby med Camilla och var där i några timmar innan jag åkte hem till Dennis och umgicks med honom, Markus och Vincent. Hade egentligen tänkt dra till grönan med Camilla och se Maggio men jag frös som en galning och var inte så jättetaggad på att stå och trängas med 100 000 andra, så jag åkte till killarna istället och när de drog ut åkte jag hem. Ska ju ha lektion med mina småpluttar om en timme. Anyway så har jag knappt sovit någonting och är tröttare än tröttast. Ikväll blir det middag hos Danne och Lexie och sen fest hos Rikard som har fyllt år!

Kollade just termometern och det är bara 7 grader ute. Helt galet, jag är inte så sugen på att gå ut.



Haha från lexies "födelsedag"


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0