Vi skulle kunna gifta oss allihop

Var inte så jättetaggad på den här gråa regninga dagen imorse (vilket kanske märktes) och var allt annat än sugen på att åka hela vägen till universitetet. Men när jag väl kom dit och träffade alla fina i min grupp blev allt mycket bättre. Jag älskar min lilla grupp och jag kunde haft bättre tur med min klass. Världens bästa tjejer! Som camilla säger, vi skulle kunna gifta oss allihop på en gång!

Nu är jag hemma och har precis ätit middag med mamma. Ska snart gå ner till affären och köpa godis och sen ska jag spendera resten av kvällen under mitt täcke i soffan.


 



Kärlek
Postat av: Camilla

BÄSTA GRUPPEN! <3

2011-09-13 @ 19:15:57
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: mickan

Vilket datum bokar vi? :)

2011-09-13 @ 21:05:04

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0