I know that I've gott issues, but you're pretty messed up too

Jag var ju inte jättepigg imorse och det verkar ha hålli i sig hela dagen, har varit lite low. Vet inte vad det är eller om det är nått, men jag har mått allt annat än bra idag. Höll dessutom på att svimma och fick hjärtklappning när jag var i stan med lexie och efter det så skakade mina händer i flera timmar. Så efter att ha varit i skolan och sen en sväng i stan så åkte jag hem (sket i grönan) och nu mår jag lite bättre.

Är helt solo här hemma och har laddat upp med melon och godis inför kristallengalan som börjar snart. Sen ska jah sova tidigt för att orka imorgon. Då ska jag ha lektion med mina småpluttar, träna och vara glad! Ha en fin fredagkväll alla ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0