8 September

Hello! Ser nu att klockan snart är kvart i 11, jag trodde den var max 10. Dax att lägga på ett kål alltså. Men jag har redan fått massor gjort idag, började med att vara på gymmet när det öppnade imorse och körde 50 minuters kondition innan jag åkte hem och åt frukost. Sedan dess har jag sovit lite till och varit i farsta en snabbis. Nu ska jag börja göra min i ordning för att åka till skolan om ett tag och möta min mongo-grupp och göra klart vår redovisning. I eftermiddag är det äntligen dax för mini, har egen lektion idag och jag är hur nervös som helst. Vi hörs ikväll om jag överlever dagen. Ciao!


Kärlek
Postat av: Camilla

du kan va' mongo!

2011-09-08 @ 19:16:23
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0