26 September

Hallå! Igår hade jag världens bakisdag och var inte ute mer än 10 minuter på hela dagen och det var för att gå ner till affären och köpa godis och pepsi max, haha. Idag har jag däremot varit duktigare och började dagen med morgonträning på gymmet och direkt efter det hade jag läkartid. Kom hem vid 10 och satte igång att kolla igenom mitt arbete som jag ska redovisa imorgoa. Har även hunnit äta, rensat min garderob och fyllt på min garderob. Tog en trip till farsta efter lunch och råkade shoppa lite mer än jag hade tänkt. Bla världens snyggaste bruna mocca-leggins och ett skitballt linne.

Har också hunnit powernapa i en timme och vaknade nyss, helt havererad med röda kinder och trollhår. Later.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0