21 September

Hej Hej Hej! Är helt slut i huvudet just nu, allt är som en suddig klump och jag ser typ orden utforskande, lek och omsorg när jag blundar. Hela mitt skrivbord och hela min säng är full med papper, böcker och pennor. Jag har pluggat med andra ord, hela dagen. Vår första skrifftliga examination ska vara inne på måndag och eftersom det är min första inlämning på universitetet någonsin så är jag något nervös! Har i alla fall pluggat i mer än 5 timmar idag och är nog klar. Ska bara fixa lite småsaker och sen får det bli som det blir. Har även tränat, myst med markus och jobbat lite idag. Resten av kvällen ska jag spendera i soffan framför tv:n och ladda inför imorgon då jag först hade tänkt träna, sen åka tilll universitetet och kaosa med mina tjejer och sen ha lektion på mini.



Kärlek
Postat av: Camilla

dokumentation... omsorg... lek... lyssnandets pedagogik... fischer...

2011-09-22 @ 11:08:06
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! hoppas du får en grym fredag :)

2011-09-23 @ 06:57:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0