13 September

Igår var det inte riktigt min dag. Det började med att min buss blev mosad av en lastbil på vägen till skolan. Jag fick en liten bula i huvudet och ett litet litet sår på benet. Sen när jag och camilla kom till slussen var vår tunnelbana inställd så vi fick springa för att hinna i tid till föreläsningen. Där inne var det helt smockfullt så vi fick sitta ihopklämda utan bord i två timmar. Efter det så var det dax att jobba och mina småtjejer var helt galna båda två och hade matkrig och snorade ikapp. Kom hem vid 19-tiden, åt middag, kollade på svenska hollywoodfruar och somnade innan kl 22. Helt galen dag. Men jag överlevde, skönt att känna att man lever ibland!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0