12 September

Godmorgon! Jag var fan både vaken och påväg till gymmet före tuppen idag. 5:30 gick jag upp och 5:50 var jag påväg. Jag var nästan helt ensam på gymmet idag också och hann med 40 minuter på crosstrainern och 10 set mage innan mamma kom och hämtade mig. 1 timme totalt. Inte mycket men bättre än inget. Nu är jag hemma igen och har precis ätit hur mycket frukost som helst (trodde jag skulle dö av hunger påvägen hem) och ska snart hoppa i duschen. Har föreläsning i skolan kl 13 och sen ska jag hämta småtjejerna på dagis efter det. Både skola och jobb på samma dag, wish me luck!



Kärlek
Postat av: Camilla

en timma mer än jag tränade idag iaf..

2011-09-12 @ 22:41:45
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0