11 September

Jag fattar ingenting. Jag har sovit bort den här helgen. Natten till igår sov jag 10 timmar och inatt 11 timmar. Jag somnade innan kl 21 igårkväll, är man trött eller är man trött då? Som jag skrev innan så har jag inte mått så bra i helgen och igår upptäckte jag (efter att ha varit på teatern och tränat) att jag hade feber. Så egentligen är det väl inte så konstigt att jag sovit.. haha.

Nu mår jag i alla fall lite bättre. Ska snart åka till gymmet trots att jag inte är helt pigg och mosa mina ben. Dom längtar efter lite hardcore supersetträning. Hahaa. Måste bara vänta lite till, är fortfarande megamätt efter frukosten.


Kärlek
Postat av: Camilla

stackare :/ krya på dig!

2011-09-11 @ 13:15:22
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0