1 September

Godmorgon! Hemma hos oss är det just nu lite kaos, som vanligt dagen innan vi fyller år. Mamma städar som en galning och jag gör allt annat än det jag borde. Jag har precis varit och tränat och ska snart åka ocn fixa naglarna. Så jag borde hoppa i duschen och helst börja med min plugghög innan jag åker men har istället fastnat här, som vanligt. Har världsproblem att lösa. Helt lackade naglar eller fransk manikyr igen? Jag fyller ju år imorgon så det vore lite roligt med något speciellt. Åh svårt.

Nu ska jag i alla fall säga åt mamma att det inte är någon idé att städa innan lördag, äta frukost och hoppas på att jag hinner duscha innan jag ska åka. Hahaa. Puss.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0