Sur, surare, surast

Hello! Nyss hemkommen från mina småtjejer och surare barn får man ju leta efter. Båda var på världens sämsta humör och ville inte göra någonting, den stora ville inte ens äta. Självklart sken båda upp som solar såfort deras mamma kom hem, haha. Nu ska jag äta middag och sen slappa framför tv'n resten av kvällen.

Imorgon är det skola hela dagen som gäller. Men jag klagar inte för vi har alltid så himla roligt och jag längtar efter att få gå dit. So far, haha. Resten av veckan kommer bara bestå av skola, träning och teatern. Roligare än så blir det inte.



Kärlek
Postat av: Camilla

det är väl bara semenarium imorn?

2011-10-10 @ 20:40:59
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0