Stackars fot

Någon har gjort något med min fot, den är helt fucked up. Det började göra lite ont i förrigår och igår hade det blivit värre. Nu har jag så ont så jag knappt kan gå och måste halta fram. Jättekul när det helt plötligt börjar spöregna ute. Jag som tränar mycket brukar ha ont lite här och var men det här är något helt annat än en överansträngning eller något, nått är väldigt fel. Svullen är den också.

Anyway så kom jag hem från teatern för en stund sedan. Fick hoppa in och vicka i babygruppen och det var lika mysigt som vanligt, även om jag fick göra allt sittandes. Har egen lektion imorgon och lektion med barnen på lördag, plus Luddes barnkalas efter det. Hur fan ska det gå? haha.



bild från förra sommaren när markus mosade min stackars fot med sina skor


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0