När ska det sluta?

Jag blir så jävla trött på det här, när ska allt sluta. Är det inte det ena så är det det andra. Idag upptäckte jag att jag hade någonting bak på ryggen och trots att det gjorde lite ont så trodde jag att det bara nått märke eller så. Så jag åkte till teatern som jag hade tänkt och nu på kvällen såg mamma att det är en stor fet röd ring runt hela skiten. Svullet dessutom. Så nu är det väl dax att få borrelia också. o r k a r  i n t e.

Sedan december förra året har jag ätit 5 kurer pencillin, ultraljudat hela min mage, gått på kryckor och nu äter jag medicin varje dag. orkar på riktigt inge mer.

Annars har det varit en bra dag med träning, nagelfix och teater. Next up är ett (flera) avsnitt av Greys Anatomy!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0