Come what may

Igår hade jag först två lektioner på teatern, först mina egna barn och sen hjälpte jag matilda med henne och malins grupp. Var helt slut när jag gick därifrån, 3 timmar med 30 glada och pigga 3-5 åringar är inte att leka med haha. Trots det så var jag hur glad som helst eftersom det är det bästa jag vet! Åkte hem och träffade dennis en stund innan det var dax att fixa sig inför kvällen. Vid 19 tiden kom tjejerna hit, vi drack vin och bakade pizza innan vi drog in till stan. Tanken var att vi skulle till amba men eftersom jag har varit sjuk hela veckan och fortfarande inte mådde helt bra så var jag (för en gångs skull) smart och vände hem istället.

Vaknade nyss och är nog ganska pigg. Ska åka till gymmet om en stund och sen vila resten av dagen. Har heldag i skolan imorgon, kaaos!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0