8 Oktober

Hello! Pissväder och iskallt ute, höll på frysa ihjäl imorse när jag skulle till teatern. Nu är hösten här på riktigt och även om det är svinkallt så är det också lite mysigt. Har som sagt tillbringat morgonen på mini med mina små hjärtan. Vi började öva på vår pjäs idag och dem små pluttarna ska spela putte i blåbärskogen. Efter det så åkte jag till gymmet en snabbis och sprang i 40 minuter innan jag åkte hem.

Nu ligger jag helt utslagen i soffan och mår illa. Har mått illa till och från i några veckor nu och jag är så sjukt trött på det. Ska vara hemma resten av kvällen och har även fått mami att komma hem och umgås lite med mig. Det är ingen bra dag idag..



Vart man än hamnar i sitt liv, hur det än går
Kan bara framtiden utvisa inom några år.
När idag blir igår, minnen sätter djupa spår.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0