7 Oktober

Hej finisar! Äntligen fredag, eller vad säger ni? En ledig fredag för min del dessutom, hur skönt som helst. Sov 11 timmar inatt och vaknade kl 8 helt pigg. Ja jag somnade innan kl 21 igår, haha. Åkte och tränade och kom hem för en liten stund sedan. Svettades i 40 minuter på crosstrainern och körde slut på axlarna efter det. Nu ska jag snart åka in till stan och shoppa lite och träffa min markus.

Puss sålänge


Kärlek
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Denna vecka har vi REA på alla våra örhängen!

2011-10-07 @ 14:00:16
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0