6 oktober

Hej Hej Hej! En dag kvar till helg och ingen är mer taggad än jag. Den här veckan har varit helt galen med skola och jobb och allt. Vi har haft tre lektioner och en föreläsning denna vecka (vilket är mycket för oss), plus att vi har haft en del plugg att göra. Så det ska bli riktigt skönt med helg. Kom precis hem från skolan dör vi har haft lektion hela förmiddagen. Vi har även hunnit skratta tills vi gråtit, fikat, fulat oss och skickat sms till 118 800. Haha. Ni såg ju vem jag är här nedanför! Det läskiga är att det stämmer ju precis, förutom Hello Kitty och Sebastian. Haha.

Kom precis hem. Har ätit hemmagjorda hambugare till lunch med mami och ska åka till mini och ha teaterlektion om några timmar. Men först en kort (lång) powernap.



Kärlek
Postat av: Sanna

Sofia!!

Jag har ju blivit träningsberoende som dig! :)

Kan inte du länka några av de träningsbloggar som du läser?

Du inspirerar mig men jag får inte nog av träning, jag äter tänker sover och lever träning! Haha!

Måste hitta fler bra träningsbloggar!



Jag blir glad när jag läser att du trivs i skolan! :)

Sköt om dig!

Massa kramar!

2011-10-06 @ 19:25:34
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0