26 Oktober

Det har varit full rulle hela dagen och jag har hunnit med massor. Började, somvanligt, morgonen med att träna. Idag rygg + 40 minuter kondition. Åkte sedan hem och var hemma när normala folk egentligen går upp, haha. Efter lite frukost och ett avsnitt av Grey's så satte jag igång att plugga och blev helt klar med min examination som ska vara inne på fredag. Har bara några små saker att fixa, känns så bra! Vid 14-tiden åkte jag in till stan och mötte Lexie för en shopping- och fikadate. Galet hur mycket jag älskar den tjejen, fina fina vän! Hittade (såklart) två skitmysiga koftor som är perfekt till det här äckelvädret.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat, mår typ sockerilla.


547120-12-1319634703642_large


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0