21 Oktober

Förlåt för sämst uppdatering men igår när jag hade skrivit världens bästa inlägg så fuckade allt upp sig och så orkade jag inte börja om. Hehe. Igår kom i alla fall camilla hit och pluggade, fikade och snackade massa skit med mig på dagen. Tre timmar var vi här och fick inte så mycket gjort som vi kanske borde haha. Vid 16-tiden åkte vi in till stan, camilla skulle jobba och jag hade teaterlektion. Där jag skrattade lika mycket som vanligt, älskar min lilla grupp!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, hämtade mitt paket från fitnessguru på vägen och de hade tydligen något erbjudande som inte jag märkte när jag beställde, för jag fick hem dubbelt av allt. Haha. Så nu har jag 2 kg proteinpulver och 2 shakers. Men jag klagar inte. Om en stund kommer sofie och lämnar en bok till mig och sen kommer kanske min markus en stund. Annars blir det världens roligaste fredag idag, plugg plugg plugg.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0