17 Oktober

Ledig heela veckan, så himla skönt. Eller egentligen är jag väl inte ledig, men vi har en hel vecka hemma för att jobba med våra examintationer. Plus att eftersom jag är invalid atm så kan jag varken hämta barn på dagis eller stå i skobutiken, så nästan ledig kan man väl säga.

Idag började jag dagen med att plugga hela förmiddagen. Kom inte alls långt men det tog ett jävla bra tag att förstå vad det var jag gjorde, så hela förmiddagen gick åt till att skriva en sida. Not so good. Vid 12-tiden åkte jag och mami till IKEA och åt köttbullar och shoppade. Så nu har jag gjort det omöjliga; IKEA + kryckor = inte sant.

Nu är det snart true talent och ensam mamma söker. I loove.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0