15 Oktober

Hello! Förlåt för dålig uppdatering med enda sen igåreftermiddag har det varit full rulle. Efter en dag på akuten kom min fina syster med sina barn hit och spenderade kvällen med mig eftersom jag inte kunde röra mig och inte gå utanför dörren. Det blev massor med film och idol tittande. En riktig myskväll!

Sen idag har jag varit på teatern som vanligt och haft lektion med mina småttingar. När jag var klar där kom mamma och hämtade mig och handikappkryckorna och så åkte vi och handlade. Mamma som hade längtat efter att få stå på en handikappplats parkerade precis utanför affären och kallade mig för mongis, haha. När vi kom hem hade vi kalas för Ludde och med fyra barn i vår lägenhet var det kaos kaos kaos. Men hur mysigt som helst. Ska tillbringa kvällen med min mosade fot och min nya dator, haha. Ska passa på att ladda ner massa filmer nu när jag har en dator som pallar det. Peace out.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0