13 Oktober

God morgon gullisaar! Torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon och just nu har jag helgcravings varje dag känns det som. Har aldrig uppskattat helgerna så mycket som nu med allt plugg och sånt. Den här helgen kommer dessutom bli extra mysig med teater, kalas och mina favoritbarn.

Idag ska jag in till stan och träffa lexie som jag inte har träffat på hur länge som helst. Fika och shopping is on the list (sålänge jag kan gå) och sen är det teater ikväll. Imorgon har jag egentligen skola hela dagen men vi får se hur det blir med det eftersom jag troligtvis måste till sjukan och röntga min stackars lilla fot imorgoin. Kan inte ha dert som jag har det nu, måste kunna gå vaa.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0