10 Oktober

Godmorgon! Trots lite kalabalik och krossade hjärtan igår så hade jag en riktigt mysig söndag. Tränade, shoppade och umgicks med mamma på dagen och var på födelsedagsmiddag hos min älskade mormor på kvällen. Där var det kaos som vanligt med galna morbröder, kusiner och katter. Haha. Kom hem vid 20-tiden, kollade på true talent och däckade innan kl 22.

Nu har jag precis vaknat och ska snart sätta igång. Är ledig från skolan men jobbar några timmar i eftermiddag och fram tills dess ska jag hinna träna och plugga lite. Eller snarare läsa en miljard sidor. Typ.



Never regret anything you do, cuz' in the end it makes you who you are!

Kärlek
Postat av: Camilla

sv: jarrååå ;) trallade in på kicks i tyresö centrum och såg att de hade 20% rabatt på den och kunde ju inte låta bli! Mohahaha

2011-10-10 @ 14:18:17
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0