Still alive

Hello people. Tänkte bara säga att jag lever. Nästan i alla fall. Eftersom det har varit lov från teatern den här veckan passade jag på att jobba på Nilsons nu i helgen och herremingud vad jag har jobbat. Vi har haft 20% på allt och ni kan ju tänka er hur det blir, helgen efter löning. Igår jobbade jag nästan 5 timmar istället för 3 och idag likaså. Jag har under min tid i butik aldrig haft så mycket att göra, med gash va kul det är!

Imorse gick jag dessutom upp tidigare för att plugga eftersom vi har så mycket att göra i skolan att jag knappt vet vad det är vi gör. Pedagogiska miljöer och subjektskapande. Skrev alltså en sida om hur barn skapar sitt subjekt. Beat that! Nu ska jag ta helg, som varar till imorgon kl 13. Ciao.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0