Rädda Willy-Marathon

Igår var världens mysigaste dag och kväll. Vi hade girlsnight hos sofie i handen med massa mat och film. Jag blev helt kär i hennes lägenhet på en gång och funderar på att bosätta mig där, haha. Däckade någon gång vid 1-tiden och vaknade av en spark från laura vid 9 imorse. Haha ♥ Sen satt vi hela förmiddagen och kollade på rädda willy innan det var dax att åka till skolan och ha föreläsning. 2 timmar utan rast, inte riktigt min grej. Det slutade med att jag tog rast själv. Heheee.

Nu har jag precis ätit middag med mamma och john och dem ska snart åka till globen på konstert, så jag är helt solo hela kvällen. Ganska skönt faktiskt. Jobbar på Nilsons både imorgon och på söndag så en lugnt helg it is!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0