Oppsie

Hej bloggeen. Länge sen va, en vecka och en dag närmare bestämde. Oppise. Camilla saknar mig och vill att jag ska blogga, jag saknar dig också. Lite. Hehee.

Vi har i alla fall varit ute på vår första vfu igår och idag och jag älskar älskar älskar det. Dem fina små barnen! Deras gulliga små leenden, deras kreativitet och klockrena kommentarer och deras pussiga små kinder. Åh ♥ Igår var jag helt frälst när jag kom hem och idag är jag helt slut. Höll på somna på bussen hem. sjuktt. 8 dagar to go!

och i helgen ska jag inte jobba någonting, förutom att ha en teaterlektion med mina andra små pluttar. Ska ligga i dödsläge på soffan hela helgen. Längtar redan!


Kärlek
Postat av: Camilla

mycket*** ;) <3

2011-11-22 @ 18:40:11
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0