When all is said and done

Nu är jag hemma igen och är helt slut, både i huvudet och i benen. Jag älskar solen men man blir så himla trött efter en hel dag i den. Har dessutom gått som en liten galning idag. Först morgonpromenad imorse och sen till gymmet från gullmars, sen inne på gymmet (bla. 5 km intervaller på löpbandet), upp till gullmars igen, hemifrån till norra sköndal och sen massor i stan. Men jag älskar att röra på mig och jag älskar att min kropp orkar så mycket som den gör.

I stan hade vi det hur mysigt som helst. Vi träffades i kungsan och satt där och drack cola och snackade i någon timme innan det blev för varmt. Då gick vi tillbaka upp till stan och shoppade istället. Jag som ska sluta spontanshoppa nu när jag köpte min iPhone råkade köpa ett par ljuslila shorts och ett vitt båtlinne. Heheee.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0