What are words?

Fatta vad mycket lite vila kan göra! Inte för att jag har tagit det lugnt i helgen (har ju jobbat som en liten galning) men jag har vilat från gymmet sen i fredags och det märktes idag. Trots att jag var svintrött och hade galen huvudvärk så ba tog jag i, hur mycket som helst. Så det fick bli armar + 40 minuters cardio, totalt 1 timme och 20 minuter. Bra jobbat fia!

I bilen påväg till löwenströmska imorse hade douglas världens nojja och trodde att han kommer dö. Han ska operera knät. Så han skrev ett testamente och la upp på facebook och enligt det så ska jag få alla hans bilar. Han har inga bilar. Snäll bror! Nu ska jag bota min huvudvärk genom att sova dom timmar jag inte hann sova i helgen.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0