Träning, blodgivning och en pippitröja!

Hello finisar! Klockan är snart 11 och det känns som jag har hunnit med sjukt mycket redan. Jag började morgonen med en minifrukost för att sedan åka till gymmet. Brukar egentligen köra axlar på torsdagar men jag har världens träningsvärk i ryggen och armarna fortfarande så det fick bli ben istället. Ett riktigt jävla benpass som betyder garanterad träningsvärk där också imorgon. När jag var klar på gymmet mötte jag upp mamma och gick upp till blodcentralen för att lämna blod. Chillade där i en halvtimme, blev stucken i både fingret och armen, blev lite yr, fick kakor och en trisslott och räddade förhoppninsvis ett par liv. Duktig medborgare!

Nu är jag hemma igen och fick precis en present av mamma som hon hämtade ut på posten. En pippitröja! Äntligen! Så länge som jag har velat ha en sån och letat och letat och letat! Fina mami ♥



Kärlek
Postat av: Sanna

Mammor är tydligen bra på att hitta pippitröjor! :)

Visst är den underbar!!

2011-05-19 @ 13:47:13
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0