Om sanningen ska fram

Precis när jag skulle åka till carlssons idag så började det regna och jag fick kriga för att inte bli dungsur. Lyckades i alla fall ta mig dit någotlunda torr och började jobba på en gång. Dock så blev det bara 4 timmar eftersom jag inte alls mådde bra. Började känna av det redan i torsdags men har inte hunnit vila en sekund sen dess. Så mamma fick hämta mig vid 16-tiden eftersom jag knappt orkade åka hem själv. Följde med henne och min bror till Ludvigs fotbollsträning, handlade middag och åkte hem. Nu har vi precis ätit tacos och jag är helt slut. Ska lägga mig i soffan och vänta på att Big Brother börjar. Kan den där Madde åka ut snart?

Lite bilder från i fredags;

 
 


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0