No pain, no gain

Jag ska aldrig börja jobba kontorsnisse-tider, my god! När jag hade ätit lunch och lite så åkte jag in till stan en stund och sedan till gymmet för andra gången idag. När jag var klar där skulle jag åka och hämta bilen på mammas jobb för att köra hem den och det tog fucking 2 timmar. Äckel rusningstrafik! Förstår inte hur folk orkar...

Anyway, har kört två pass idag. Eller egentligen fyra, men jag har varit på gymmet två gånger. Imorse blev det först spinning i 45 minuter och sedan mosade jag mina triceps i 45 minuter till. Andra gången blev det biceps i en halvtimme och cross/intervaller i en halvtimme. Upptäkte att min ena blodådra ploppar upp på underarmen när jag kör biceps, då börjar man fan bli bitig! Det är ju nästan lite ballt faktiskt!



Kärlek
Postat av: Sanna

Go Sofia!! Du är så himla duktig!!

2011-05-02 @ 23:12:01
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0