My heroes

Jag kommer sakna mina små pluttar även om jag vet att jag får nya nästa år. De var i alla fall hur duktiga som helst när de 'visade upp' vad de hade lärt sig och jag och nathalie fick tom applåder efteråt för att föräldrarna tyckte att det gått så bra! Började nästan gråta.

Nu är jag i alla fall hemma och har precis ätit middag. Ska nog trotsa regnet och gå ner och köpa lite godis och te. Vi hörs lite senare, puss ♥

Kärlek
Postat av: sanna

Den yngsta och den mest passionerade, om jag får gissa! Förstår du hur lyckligt lottad du är som får göra något som gör dig så glad! =)



Tur att jag inte visste att chokladbollarna var galna när jag var där, då skulle jag inte kunna låta bli! =)

2011-05-04 @ 18:51:39
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0