Moving on

Nu är jag hemma igen efter några timmars jobb i solen. Om det inte vore för att lilltjejen var sjukt gnällig och bara grät konstant idag så har jag ju ett rätt så najsigt jobb. I alla fall när det är fint väder haha. Har precis ätit middag och är själv hemma hela kvällen. Även om jag jättelätt blir sällskapssjuk så är det ganska skönt ibland. Ska snart kolla på reprisen av big brother som jag missade igår och sen vänta på det riktiga avsnittet ikväll. Ibland missar jag ett avsnitt med flit bara för att kunna se två dagen efter, haha! Nörd?

Föresten så är det bara 4 dagar kvar eller nått, hur sjukt är inte det? Hur ska jag klara mig?! Och varför åkte inte peter ut på riktigt i söndags, nu står det ju mellan sara och simon. Inte kul. Men kom ihåg vad jag har sagt, sara kommer gå till final!



Kärlek
Postat av: Anonym

hon åkte ut :(

2011-05-31 @ 23:33:38

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0