List

Jag har insett att min senaste kyss… var alldeles för länge sen.
Jag lyssnar på… mina fina och håkan
Jag mår bäst när jag… tränar, äter och sover
Jag pratar… gärna, hela tiden och mycket!
Jag älskar/tycker om… min nya pippi-tröja
Min bästa vän(ner) är… en arbetsnarkoman och en busy skolpojke, haha.
Jag avskyr när folk… tror att dom vet saker som dom egentligen inte vet ett skit om.
Kärlek är… Det bästa som finns, när det är på riktigt
Någonstans, tänker någon… bara på föreställningen hela tiden (jag)
Jag kommer alltid att vara… den galna och överaktiva
Jag är hemligt förälskad i… det kan jag ju inte säga, då är det inte hemligt längre ;)
Min mobiltelefon är… en Iphone med rosa skal och mitt liv.
När jag vaknar på morgonen… kollar jag alltid om jag fått sms
Just nu tänker jag på… vad jag ska ha på mig idag
Bebisar är… det bästa som finns och jag vill ha en..
Homosexuella är… homosexuella...?
Blondinbella är… duktig och väldigt drivande
Ikväll ska jag… äta middag och gå på bio med lexie
I morgon kommer jag… först jobba med alla barn som har genrep och sen ha genrep själv, dvs. ha ångest och gråta lite...
Jag vill verkligen… ha söndag nu!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0