I was made for loving you baby, you was made for loving me.

Vilken jävla dag, en riktig svenssonmåndag haha. Började ju som sagt dagen på gymmet där jag tränade ungefär hälften så lite som jag brukar, 40 minuters cross och lite triceps var allt jag han med innan jag var tvungen att åka och jobba. Fick riktiga flashbacks påvägen till jobbet med allt folk på tunnelbanan och byte i t-cenralen kl 8 på morgonen. Fyfan haha. Var i alla fall framme på kontoret i kista lite innan 9 och jobbade enda till 16:30. Sedan åkte jag en sväng till Mini och fikade med alla fina innan jag åkte hem. Nu har jag precis ätit och tagit ett bad och väntar på att min fina mami ska komma hem som jag inte träffat på hur länge som helst.  



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0