Fredag I love you!

Freeeedag! Bästa dagen på hela veckan och idag kommer den bli extra bra. Har precis kommit hem från världens sjukaste gympass, var kom min energi ifrån? Körde slut på axlarna i nästan 40 minuter med microvila mellan setten  (30-40 sek). Efter det hoppade jag upp på crosstrainern men efter 10 minuter kände jag hur sugen jag var på att kuta, så jag bytte till löpbandet och körde intervaller i 20 minuter istället. 60 sek spurt (15 km/h), 60 sek gång...osv.

Ska äta lite frulle och sen gå upp på taket med mamma och sola innan jag åker in till stan för att luncha med cilla. I eftermiddag blir det några timmarsjobb och sedan myskväll med mamma och syster. Måste ladda inför helgen, som jag redan är galet nervös över!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0