Come on boys, come on girls

Jag är så glad att jag inte ens förstår hur glad jag är. Jag har äntligen fullständiga betyg! Jag gick NV Miljö i gymnasiet (helt onödigt med tanke på vad jag vill bli men det gjorde jag i alla fall) och gick ut med G, VG och MVG i allt utom Fysik A. Jag borde kanske ha kämpat mer men vi läste den kursen när jag var borta mycket för att jag hade så ont och opererade armen. Plus att jag hade en lärare som behandlade mig som ett barn, vilket gjorde mig sjukt arg och gjorde att jag sket i att gå på dom lektionerna. Så jag fick ett välförtjänt IG i den kursen.
Men för att få söka in på universitet var jag tvungen att ha ett fullständigt betyg och det hade jag inte eftersom jag hade IG i fysik. Men i januari tog jag tag i det där och har läst den kursen i 20 veckor nu och äntligen fått G. Jag är så jävla glad, ni förstår inte! Jag har ju alltid fått höra att jag inte förstår fysik och att jag inte kan någonting. Men nu har jag för fan det på papper tom, jag kan visst! Jag har dessutom klarat av det här samtidigt som jag har 2 jobb och tränar minst en gång om dagen. Jag är grym!




Dessutom åkte Madde ur Big Brother igår, det kan inte bli bättre!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0