Can you feel the love tonight?

12 timmars jobb done! Herregud vilken dag. Jag har nog aldrig skrattat, sjungt, dansat eller pratat så mycket som jag gjort idag haha. Började morgonen med att ensam ha lektion med barnen på teatern och det gick hur bra som helst! Fick återigen höra att jag är världens bästa fröken, haha pluttarna! Efter det gick jag raka vägen in till rummet bredvid och hade lektion med min egen grupp där vi dansade i 1,5 timme. Helt slut och uppe i varv hoppade jag in och hjälpte till på en annan lektion med andra barn. När vi slutade vid 14-tiden åkte vi direkt till Carlssons skola och hade genrep med olika grupper till för ungefär en timme sen. Vi har alltså jobbat i 12 timmar i sträck och nu är jag hur trött och glad som helst. Det har varit världens bästa dag och imorgon kör vi igen! ♥


164729_1644526327368_1663175268_1498033_633357_n_large


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0