Baby you're a firework

Nu är det snart sommar. Väldigt snart, och det märks på folk. Människor är helt galna när det gäller sina 'Beach -11'-mål och vissa är verkligen berädda att göra vad som helst för att få den perfekta kroppen till sommaren. Media är ju rätt bra på att hjälpa till dom också, varje dag så är det en ny bantningsmetod på löpsedlarna och det är reklam för bantningspiller på tv hela tiden. Jag älskar sånt här. Jag älskar att människor går på det och att de är så oallmänbildade att de faktiskt tror på det. Jag älskar att se folk hetsa på gymmet bara för att komma iform till stranden, vilket inte kommer hända eftersom att alla som tränar av den anledningen står på crosstrainern i flera timmar helt utan motstånd. Ingen av dom går in och kör bland vikterna eftersom dom är rädda för det dom inte kan något om. De har ingen aning om att det bästa man kan göra för att få en snygg och vältrimmad kropp är att träna hård styrketräning varvat med lite kondition. Varesig man är tjej eller kille. Victoria Sectret-modeller tar ungefär 70 kg i knäböj, vikter som jag fortfarande bara drömmer om att kunna ta. Och jag har tränat seriöst i ett år.

Jag verkligen älskar det här, för det är samma sak varje år. Jag ska aldirg bli en sån. Jag ska träna som jag gör livet ut. No shit!



Kärlek
Postat av: sanna

Haha! Inte jag heller! Eller?? Jag tror tyvärr jag är en sån. Inte att jag köper bantingspiller men att jag tränar IBLAND! =P



Inte bra! Skärpning!!

2011-05-04 @ 19:51:36
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0