7. Favoritövning

Dax att ta tag i den här listan igen då. Jag tror att den som gjort den här listan syftar på favoritövning i gymmet och jag har många favoritövningar i gymmet. Men min absoluta favorit är spinning, jag älskar spinning. Det fanns en tid när jag hatade det och det var det värsta jag visste men du älskar jag det och om jag fick välja skulle jag spinna varje dag. Det är dessutom hur bra som helst för både benmusklerna (framförallt rumpan) och konditionen. Om man tar i så man dör på varje låt så kan man knappt gå efter ett 45 minuters-pass.

Det är när det är så jobbigt så man vill kräkas och instruktören höjer volymen och börjar peppa en till max så att man kan trampa i takt till musiken som man älskar det. Man får sjuka endorfinkickar! Ju mer svett desto bättre!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0