4 Maj

Rise and shine! Hoppas ni sovit gott. Idag är det lika dåligt väder som igår men jag är på mycket bättre humör för idag har jag masspr att göra och jag fungerar bäst när jag har hela min dag inplanerad. Har varit vaken sen kl 7 och har redan hunnit träna. Ska snart lägga mig i badet, äta lunch och sen börja göra mig redo för att åka in till stan. Har avslutning med babygruppen på teatern idag eftersom dom är för små för att stå på scen, och efter det har jag egen lektion. Det gör lite ont i hjärtat att veta att det är sista gången man ser några av småpluttarna, samtidigt som man hoppas att så många som möjligt fortsätter nästa termin ♥ Talk to you lateroo.

Kärlek
Postat av: sanna

Det är så himla coolt att du kommer vara ansvarig för barnen på teaterföreställningen ni ska ha!



Det gäller bara att visa vem som bestämmer när det gäller din bror. Då får man hur många massage man vill! =P



2011-05-04 @ 12:03:20
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0