4. I min träningsväska

(Tidsinställt eftersom jag jobbar hela kvällen. Är troligtvis i lekparken och tröttar ut barnen just nu, haha)

I min träningsväska som inte är en träningsväska, utan en vanlig väska, har jag alltid samma saker;

1. Kläder. Träningskläder om jag ska träna eller har tränat och vanliga kläder om jag ska till skolan eller jobba efteråt. Ganska logiskt faktikst.
2. Rosa träningshandskar eftersom jag vägrar få valkar i händerna och såklart så är dom rosa.
3. Rosa vattenflaska, bra att ha när man tränar. Om man inte vill dö. Typ.
4. Hårtoffsar och hårnålar i mängder. Det måste man ha om man har 1 meter långt hår och vill kunna se vad man gör när man gör det man gör. Typ.
5. Hårborste. Behöver inte förklara vad det är och varför jag har en sån i min träningsväska, hehe.
6. Hänglås, måste man ha om man ska låsa in sina saker i skåpet och om jag inte alltid har det i väskan så glömmer jag det garanterat.
7. iPod. Att träna utan musik är som att gå ut på krogen utan klackar, går inte!
8. Skor, jag vet att det är många som gymmar utan skor men eftersom jag alltid kör kondition innan eller efter jag gymmat så känns det fräshast så.
9. Frukt. Bra att ha ifall man svälter ihjäl innan man är klar. Det brukar inte hända, men man vet aldrig.
10. Pulsklocka. Jag älskar att utmana mig själv och mest när det gäller konditionsdelen och då är pulsklockan det bästa man kan använda.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0